Jednotl. kritérii růstu užitn. výrobku je …
Jednotl. kritérii růstu užitn. výrobku je růst parametrů užit., vymezených modelem užitn. výrobku. Každé kritérium užitn. hodnoceného nov. výr. se měří pomocí přísl. parametrů užitn. a to pomocí- absolutních údajů srovnávacích základen, cílové úrovně a dosažené úrovně, – koef. pokroku cílové úrovně a koef. plnění cílové úrovně. 2. Kritéria času – rychlost komplex. řešení a realizace progres. podnikat. projektů je mimoř. důležitá pro úspěš. rozvoj podniku, je nezbytnou souč. nutné pružnosti fungování podniku a jeho dlouh. prosperity, v souvislosti s očekávanými změnami situace na trhu. Pro každou variantu řešení projektu nového výrobku, se uplatňují následující kritéria času a je měřící ukazatele: 1. rychlost komplex. řešení, měřená obdobím aplik. výzkumu a vývoje, závazným cílem podniku je termín zaháj. a termín dokon. řešení, 2. rychlost zaved. do výroby, měřená obdobím osvojení výr., závaz. cílem podn. je termín zahájení běžné výr. nového výr.. 3. Kritéria kvantit. stránky uspok. poptávky – 1. objem výr. v ks pro nový výrobek v jednotl. letech jeho běžné výroby, pro zaměňování výr. ve stejných letech, 2. objem vývozu v ks pro nový výr. v jednotl. letech jeho běžné výroby, 3. suma cen ve výrobě dokonč. výr. pro nový výrobek v jednotl. letech jeho běž. výr., 4. Kritéria realizovatelnosti uspok. poptávky z hled. existence šampióna a z hled. materiál. zdrojů a zdr. pracovníků – 1. existence dobrov. šampióna, 2. krytí náročnosti na mater. zdroje a pracovníky při řešení nového výr., 3. krytí změněné náročnosti na mater. zdroje a prac. při výrobě nového výr.,