b) velikost, dispoziční řešení a vzhled –
b) velikost, dispoziční řešení a vzhled – ovlivňují image prodejny a rozhodnutí zákazníků v ní nakupovat(úroveň prodavače, služby, sortiment, ceny zboží, umístění zboží, umístění zboží v regálech)
c) personál – důležité je chování, vystupování, vzhled, komunikativní dovednosti a profesionalita (ovlivňuje návštěvnost a image)
d) stimulační mix – komunikace obchodníka se zákazníkem o sortimentu, který prodává(nabídka nových výrobků, ceny, možnosti úvěru)
e) cena – cena vyšší než prům. hladina cen na trhu = exklusivní prodejna(odpovídá tomu umístění prodejny, sortiment, vybavení, služby, personál), cena nižší než prům. hladina cen na trhu – užší rozsah služeb, nižší úroveň prodejny i kvality zboží.
f) Sortiment – závisí zde na typu maloobchodní prodejny(př. Specializované prod. Nabízí užší sortiment, diskontní prodejny nabízí široký sortiment)
g) Služby – patří zde spotřebitelský úvěr(prodej na půjčku), dodávka do domu, dárkové balení, střihová služba, úprava oděvů, ochutnávky, parkování, výměna zboží, pozáruční servis a jiné