Rozhlas
Rozhlasová reklama je relativně levná, rovněž je důležité, kdy jakou reklamu umístit podle toho, kdo v tu danou dobu rozhlas poslouchá. Výhodou je častější opakování, delší časový interval, velmi rychle reaguje na změnu trhu, masová sledovanost. Nevýhodou je, že výrobek nevidíme, působí tedy pouze jen na jeden smysl.
Tisk
Noviny a časopisy jsou nejefektivnější prostředky, tj. zaměřují se na určitý typ lidí. Výhodou je to, že obsah sdělení může jít do širší hloubky.
Cena je závislá na popularitě a počtu výtisků, velikosti inzerátu, umístění reklamy. Nevýhodou novin je rychlé čtení a následné vyhození. Časopisy zůstávají v rodině po delší dobu a nevyhazují se tak rychle, také barevný tisk je lepší, nevýhodou je omezená pružnost.
Exteriérová média
= firemní štíty, billboardy, poutače, reklamy na nákupních taškách a dopravních prostředcích, reklamní předměty.
Billboardy a poutače musí obsahovat jednoduchý, zapamatovatelný text, poutací obrázek a musí být umístěny na přehledném místě. Mají relativně nízké náklady, neposkytují konkrétní informace.