Značka je identifikace zboží …
Značka je identifikace zboží určitého výrobce pomocí jména, symbolu, emblému, loga, čísla, tvaru. Ochranná značka je součástí značky a je právně chráněná.
Značka musí:
– mít odlišovací schopnost, aby mohl zákazní odlišit výrobek v regálech obchodů či v reklamě od výrobků konkurenčních
– podávat zákazníkovi informace o image výrobku
Design je výsledkem technických a marketingových činností, které zajišťují soulad funkční a vzhledové charakteristiky výrobku.
Styl je souhrn estetických vyjádření vlastností výrobku, kombinace linií, tvarů i barev. Cílem je líbivost výrobku zákazníkovi tak, že se jej rozhodne koupit.
Kvalita je konkrétní stupeň užitečných vlastností výrobku. Výrobek by měl být rovněž v souladu s technickými normami o kvalitě.
Dodávka a prodejní služby jsou obchodně-technické služby a servis. Tyto slouží zákazníkovi při výběru a uskutečňování dodávky a při užívání výrobku (např. dodávka výrobku až do domu).